fredag 7. september 2012

Största möjliga tyssssssstnad!

Livet mitt er et sirkus. Det føles i alle fall sånn enkelte dager. Og da mener jeg ikke at det er bare liv, latter og skoj ~ det er til tider fullstendig KAOS. Med gråtende klovner på kjøpet.

Vi har akkurat vært hjemme i Drammen. Skulle ønske jeg kunne si at det var udelt hyggelig, men det var det ikke. Det var en helt u-planlagt tur, men ikke desto mindre en viktig tur. Vi var i min bestemors bisettelse. Triste greier. Fin bisettelse, men veldig trist...

Det var derimot veldig hyggelig å se mine kjære foreldre igjen! Og å kose og nusse litt på mitt deilige barnebarn! (At vi alle ble smittet av snuppas forkjølelse, se det er en annen sak...)

Men det å komme seg over til Norge var ingen enkel affære, skal dere vite. I sommer var min eldste datter (med baby) hos oss en tur, og på vei til toget når de skulle reise hjem, traff vi på Bambi. I 100 km/t. Det gikk hardt utover bilen min ~ hardere enn vi trodde. Det viste seg nemlig at Bambi ikke bare ødela støtfanger og grill, men hjullagrene på begge sider fram gikk også ad undas! Hvilket betød at nygammel bil plutselig sto på innkjøpslista ~ jeg var nemlig ikke klar for å betale dobbelt så mye i rep. kostnader som jeg i utgangspunktet betalte for "rishögen"!

Nå er vi som sagt hjemme igjen. Tullebolla er 26 uker idag, 6 mnd på søndag ~ og jeg har rett og slett ingen aning om hvor den tida har blitt av!! Det er virkelig sant, at tidoppfattelsen endres jo eldre man blir! Vi var på kontroll den 20. august, for nesten 3 uker siden, og da var tjukka mi 71 cm lang og veide "a whopping" 11 500 g. ELLEVEOGETTHALVT KILO!! Kødder'u jeg blei lite stolt eller!! Tulla mi får nemlig BARE pupp, ikke noe annet :D Lille deiligheta mi henner <3 Jeg har sågar lagd en liten tullesang til henne!

Tjukka mi (mel.: Kua mi)

Tjukka mi, jeg elsker deg ~ deilig barn du er til meg!
Hver en dag, du med ditt smil, vekker verda' mi til liv!


Og med dette er bloggstillheten offisielt brutt!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar