lørdag 11. august 2012

Endelig!!

YES!! Det tok bare hele dagen, kun avbrutt av  x antall amminger, nesten like mange bleieskift inkludert et fullt klesskift (takk og lov for egen vaskemaskin), oppvask, henting av 'n Far som har jobba, helghandling, plukke opp antibiotika til Brorsan, raske med meg sykkelen min fra reparasjon, kjøre Brorsan til helgfamilien, lage og spise middag, bading, pysjing og legging av Tulla. Og når jeg endelig hadde satt meg ned for å skrive dette innlegget, så våkna Tulla litt igjen, så da sovna jeg selvfølgelig noen timer også...men nå har jeg glemt hva det var jeg skulle fortelle, nemlig at: Bloggen min er KLAR!!

Jeg har vært svanger med blogg-idéen i nesten 14 måneder, så nå var det sannelig på tiden! Begynte å "leke" med tanken da vi ble gravide med Tullebolla og idag er det 22 uker siden hun tittet ut :)
50 minutter gammel - og liker'e ikke!!


5 måneder gammel - og en skikkelig happy-go-lucky jente!!


Så - da er vi igang, dere...håper dette blir bra, for både meg og dere!!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jeg tror dette blir gøy - bloggen din er jeg innom så og si daglig, har bare ikke helt skjønt åssen jeg legger til blogger jeg følger ennå :p

      Slett