mandag 13. august 2012

Rulla på...

Hepp hepp babystep!! Har, tross alt stress idag, sykla min lille tur, 0.61 km lengre idag enn i går!! Yeay Me =D *klappepåskuldrasi*

Angående det ovenfor nevnte stresset, så var'e ikke verre enn att jeg skulle både handle klær til skolestart til unga, hente Far fra jobben, ta ut penger og handle litt diverse krimskrams ~ problemet oppsto når alt skulle skje på én og samme gang 0.o

Meeeen ~ being the SuperWowMom that I am, så fixa det seg galant, med et minimum sure miner!! 


Og siden min elskede BellaLella ikke har sagt noenting til noen om dette, så skal jeg jaddimeg skryte litt av flinkeste jenta mi her, så alle kan se!! Hun har nemlig kommet inn på konditorlinja på Vimmerby Gymnasium!! Hurra for henne, og jippi for meg, som snart kan få verdens proff'e kaker ~ heeeelt gratis ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar