lørdag 11. august 2012

Nu kör vi!!


This is Me - holding my bike!!
Bra stolt etter å ha sykla for første gang siden vi flytta til Sverige i desember 2007!!



Eller - stolt over å ha sykla, men skammer meg over hvor sjukt dårlig form jeg har latt megselv få :( 
Aja, skjedd er skjedd, ikke no' vits i å grine over spilt melk, og vann under brua og alt det der... (Der kom det noen klisjéer, som utlovet gitt!)

Jeg sykla riktig nok bare 0.91 km (910 m ser mye finere ut i km enn i meter, asså) og jeg gjorde det på 4 minutter - men det tilsvarer 5km/h...ups, det er vel vanlig hastighet for gange, det :p Hahaha - uansett!!

JEG er iallefall stolt over at jeg endelig har fått ræva ut av stolen og over på sykkelsetet igjen!! *klapppåskuldrami*

6 kommentarer:

  1. 2007?? Jøyemeg å tia flyr! Åssen skal jeg rekke å leva ferdig hele livet mitt før tia er ute??
    Uansett bra du har funnet sykkelsetet ;)
    Vi trenger alle å bygge litt form så vi får det litt enklere å leve når vi blir gamle^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa du, Daniel - det er faktisk snart 5 år siden vi flytta...og, om Gud og forsynet vil, så flytter vi hjem igjen om ca 10 mnd!! =D

      Slett
    2. Ojoj!! Det blir i så fall koselig å se dere igjen! Da forventer jeg å bli bedt på middag! ;)

      Slett
    3. Det skal nok la seg gjøre...hva vil du ha, indisk kanskje? ;)

      Slett
    4. Gjerne, hørtes jo veldig godt da! Godt med litt sterk mat :D

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett